A Design Start online tanfolyam egy olyan kreatív és támogató folyamat, amelyben megtanulhatod, hogyan mutasd be magad és a vállalkozásod úgy, hogy mások is kapcsolódni tudjanak hozzád.
Ez a kurzus nem azért készült el, hogy marketinges és informatikai kifejezések százaival agyon nyomjon, hanem azért, hogy a rengeteg lehetőség közül segítsen kiválasztani azt a néhány megoldást, amivel hatékonyan meg tudod teremteni a vállalkozásod alapjait.
Segít abban, hogy önmagadat és az ötleteidet hitelesen mutasd be, így olyan ügyfeleket találj, akik valóban értékelik azt, amit kínálsz.
A kurzus gyakorlati tudást ad, amelyet azonnal alkalmazhatsz a vállalkozásodban. Az egyedi arculat és üzenet, amit megtanulsz összeállítani a kurzus során, nemcsak megkülönböztet a versenytársaidtól, de segít felépíteni az ügyfelek bizalmát, növelni az ismertséget és hosszú távon stabil alapokat teremteni a vállalkozásod sikeréhez.
Előregisztráció a kurzusra
MÁJUS 31-IG EARLY BIRD KEDVEZMÉNNYEL!
- Az előregisztrációhoz csak a nevedet és email címedet kell megadni, amire értesítést fogsz kapni, amikor elindul a tanfolyam.
- Az előregisztráció semmilyen fizetési kötelezettséggel nem jár!
- Az Early Bird kedvezményt automatikusan érvényesítem, amikor indul a tanfolyam!
Tematika
- 6 Sections
- 37 Lessons
- 16 óra
- Bevezető1
- I. Alapozás: Az üzleti identitás meghatározása8
- 2.1Célok és az oda vezető út meghatározása16 Minutes
- 2.2Kik a vásárlóid/ügyfeleid? – Célközönség és a „persona” meghatározása18 Minutes
- 2.3Piackutatás alapjai: A piac megismerése.14 Minutes
- 2.4Versenytárs elemzés: Honnan meríthetsz, és miben lehetsz különböző?16 Minutes
- 2.5Márkaszemélyiség – az üzleti stílus és hang meghatározása15 Minutes
- 2.6A tökéletes márkanév: Hogyan válassz márkanevet vagy fantázianevet vállalkozásodnak?
- 2.7Storytelling: A történeted ereje.8 Minutes
- 2.8Extra Lecke: Eszközök – Google Forms űrlap létrehozása
- II. Márkaépítés: Az egyedi márka megtervezése6
- 3.1A marketing “7P”arancsolata
- 3.2Színtan és a színek pszichológiája
- 3.3Tipográfia kiválasztása: Betűtípusok és azok jelentősége.
- 3.4A logó szerepe, tervezési alapok és az „elég jó” logó
- 3.5Márkaértékek vizuális megjelenítése és a márka kézikönyv (brandbook)
- 3.6Extra Lecke: Mesterséges Intelligencia: Hogyan segítheti az AI a kezdő vállalkozásokat?
- III. Grafikai alapok, design elemek használata a gyakorlatban11
- 4.1Az offline és online megjelenés különbözőségei és kapcsolódásuk
- 4.2Képek és vizuális tartalmak használata, design alaplvek, gestalt
- 4.3Ingyenes és fizetős források arculati anyagokhoz.
- 4.4Hogyan inspirálódj vizuális tartalmak terén?
- 4.5Képformátumok és Grafikai Alapok: Az Arculattervezés Építőkockái
- 4.6Digitális Lenyomat: Online Arculat és Megjelenés Minden Platformon
- 4.7Kézzelfogható Márkamegjelenés: Nyomdai Eszközök és Offline Megoldások
- 4.8Canva I.
- 4.9Canva II.
- 4.10Canva III.
- 4.11Canva vs Adobe Express
- IV. Weboldal Készítés Könnyedén: Az Online Jelenlét Alapjai9
- 5.1Weboldal design alapjai: Útmutató a sikeres weboldalhoz
- 5.2Felhasználói élmény (UX) és használhatóság (UI)
- 5.3Reszponzív design: megjelenés minden képernyőn
- 5.4A megfelelő platform kiválasztása
- 5.5Weboldalkészítés gyorsan és egyszerűen – A Webnode bemutatása6 Minutes
- 5.6Weboldalkészítés gyorsan és egyszerűen – Sablonok és a weboldal alapbeállításai13 Minutes
- 5.7Weboldalkészítés gyorsan és egyszerűen – A hero szakasz (nyitókép) szerkesztése
- 5.8Weboldalkészítés gyorsan és egyszerűen – A tartalom megszerkesztése
- 5.9Weboldalkészítés gyorsan és egyszerűen – Űrlapok, térképek és az oldal publikálása
- V. Gyakorlati projekt, saját vállalkozás3